1 Eylül 2014 Pazartesi

BARIŞ GÜLTEKİN EĞİTİM REHBERLİĞİ VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

Merhaba Sevgili Veliler

2014-2015 Eğitim-öğretim yılında ilköğretim 1. ve 5. sınıf öğrencileri için uyum haftası 8 Eylül 2014 tarihinde başlayacaktır.1.sınıf öğrencilerinin sosyal uyumu yakalamaları ilk kez geldikleri fiziksel ve kendileri için karmaşık sayılabilecek ilköğretim binasına alışabilmeleri için uygulanan bu sisteme bizde destek veriyoruz.


Öğrencilerimiz uyum haftası boyunca kurumumuzdan yararlanabilirler.Okul sistemine alışmada bizden destek alırlar.Uyum haftası uygulaması tek sınıf öğretmeninden eğitim almaya alışık olan 5.sınıf öğrencilerine de destek vermektedir.5.sınıf öğrencileri artık tek sınıf öğretmenine yerine birçok branş öğretmeniyle birlikte eğitim programlarına devam edecekler.


Henüz 10 yaşında olan 5.sınıf öğrencilerinin birden çok branşı ve öğretmeni tanıyıp kendilerini tanıtabilmeleri zaman alacağından onlara da 1 hafta eğitim süresi veriliyor.Bizde '' BARIŞ GÜLTEKİN EĞİTİM HİZMETLERİ MERKEZİ '''  mizle bu uygulamanın arkasında durarak 5.sınıf öğrencilerimizin yeni branş derslerini bu derslerin hedef ve içeriklerini daha çabuk fark etmelerinde 8 Eylül 2014 tarihinden itibaren kapılarımızı onlara açıyoruz.Uyum haftasının 1 ve 5. sınıf öğrencilerine hedefine ulaşmasında tam destek veriyoruz.Başarılı bir eğitim yılı dileğiyle ..



Ayrıntılı bilgi için İLETİŞİM: +905324124016 - 02422291309
                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder